پژوهش های حسابداری و مالی [ owjhany@yahoo.com ]

خدمات مشاوره و خبرپراکنی پژوهش و تحقیقات حسابداری و مالی و مشارکت در پژوهش

پژوهش های حسابداری و مالی [ owjhany@yahoo.com ]

خدمات مشاوره و خبرپراکنی پژوهش و تحقیقات حسابداری و مالی و مشارکت در پژوهش

واکنش سازمان سنجش به ورود بدون آزمون به دوره دکتری/ ورود بدون آزمون نداریم

 

 

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به خبری مبنی بر ورود ۳ هزار نفر بدون آزمون به دوره دکتری گفت: در هفته های اخیر موضوعی عنوان شده است که ۳ هزار نفر بدون آزمون وارد دوره دکتری شده اند، این در حالی است که هیچ فردی از طریق سازمان سنجش بدون آزمون وارد دکتری نشده است.

دکتر ابراهیم خدایی افزود: ما در سازمان سنجش آموزش کشور با قاطعیت اعلام می کنیم که هیچ کس از طریق سازمان سنجش بدون آزمون وارد دوره دکتری دانشگاهها نشده است.

خدایی تاکید کرد: به نظر می رسد آماری که عنوان شده است مجموعه ای از شیوه نامه های بورس داخل و تبدیل بورس خارج به داخل است.

رئیس سازمان سنجش اضافه کرد: این شیوه نامه ها ارتباطی با تکمیل ظرفیت دوره دکتری و سازمان سنجش آموزش کشور ندارد.

در خبرها عنوان شده بود که دکتر مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در اولین نشست مشترک وزیر و معاونان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با نمایندگان استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی که در محل وزارت علوم برگزار شده گفته بود:‌ در دوره قبل، ۳۰۰۰ نفر بدون آزمون وارد دوره دکتری شده‌اند.

وی با تاکید بر این نکته که در دوره قبل، ۳۰۰۰ نفر بدون آزمون وارد دوره دکتری شده‌اند، اعلام کرد: وزارت علوم به تعهدات قبلی خود پای بند است ولی در حال حاضر داوطبان بورس داخل و بورس خارج باید از طریق رقابت در آزمون وارد این دوره‌ها شوند و تبدیل بورس خارج به داخل هم غیرممکن است.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.