پژوهش های حسابداری و مالی [ owjhany@yahoo.com ]

خدمات مشاوره و خبرپراکنی پژوهش و تحقیقات حسابداری و مالی و مشارکت در پژوهش

پژوهش های حسابداری و مالی [ owjhany@yahoo.com ]

خدمات مشاوره و خبرپراکنی پژوهش و تحقیقات حسابداری و مالی و مشارکت در پژوهش

جذب 5 هزار دانشجوی جدید در طرح آموزش عالی تقاضا محور



رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از جذب 5 هزار دانشجوی جدید در طرح آموزش عالی تقاضا محور همراه با اعطای کمک هزینه تحصیلی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سهراب رضایی در گردهمایی روسای آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای منطقه 5 کشور که پیش از ظهر امروز در اهواز آغاز شد اظهار کرد: طرح آموزش عالی تقاضا محور همراه با اعطای کمک هزینه تحصیلی از سال آینده اجرا می‌شود.
وی افزود: با اجرای طرح آموزش عالی تقاضا محور همراه با اعطای کمک هزینه تحصیلی در سال آینده، 5 هزار دانشجوی جدید مشغول به تحصیل می‌شوند.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای بیان کرد: برنامه داریم که 5 درصد دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی جدید از طریق اجرای طرح آموزش عالی تقاضا محور همراه با اعطای کمک هزینه تحصیلی جذب شوند.
وی تصریح کرد: در طرح آموزش عالی تقاضا محور همراه با اعطای کمک هزینه تحصیلی، دانشجویان علاوه بر تحصیل و حرفه آموزی، مبالغی نیز به عنوان کمک هزینه تحصیلی دریافت می‌کنند.
به گفته این مقام مسئول، کمک هزینه تحصیلی دانشجویان طرح آموزش عالی تقاضا محور همراه با اعطای کمک هزینه تحصیلی حداقل 200 هزار تومان خواهد بود.
وی اذعان داشت: پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان طرح آموزش عالی تقاضا محور همراه با اعطای کمک هزینه تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بستگی به نوع کاری که انجام می‌دهند و درآمد دانشکده‌ای که در آن تحصیل می‌کنند دارد.
رضایی یادآور شد: بنا داریم که کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان طرح آموزش عالی تقاضا محور همراه با اعطای کمک هزینه تحصیلی پرداخت شود ولی ممکن است این هزینه ماهیانه به دانشجویان داده نشود.
این مسئول تاکید کرد: کمک هزینه تحصیلی به دانشجویان طرح آموزش عالی تقاضا محور همراه با اعطای کمک هزینه تحصیلی قطعا هر چند ماه یک بار به آنان پرداخت خواهد شد.
وی در ادامه درباره چگونگی جذب دانشجویان در طرح آموزش عالی تقاضا محور همراه با اعطای کمک هزینه تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای نیز عنوان کرد: این دانشجویان در دو مرحله پذیرفته می‌شوند.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: دانشجویان طرح آموزش عالی تقاضا محور همراه با اعطای کمک هزینه تحصیلی در گام نخست در آزمون کتبی شرکت می‌کنند و 3 برابر ظرفیت پذیرش می‌شوند و در مرحله بعد نیز از طریق آزمون عملی برای تحصیل در دانشگاه فنی و حرفه‌ای جذب می‌شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.